As the topic says!
Any Danish teams out there?
Vi et par gutter der snakker om at lave en clan, kender du andre danskere der spiller?
Jeg leder også efter en dansk team. er ikke den mest active spiller højest på dirty bomb 2-3 timer om dagen.(mest om aftenen. er heller ikke værdens bedste spiller men er dog ikke dårlig. (efter min egen mening ;). så hvis der blev lavet et team så er jeg frisk på at joine hvis i da ellers vil ha mig.
Vi har det på samme måde, klan kampe skal også ligge i weekenderne pga børn og jobs og den slags…
Hvad hedder du hvis jeg skal add dig på steam?
Godt at vide:) Mit navn på steam er Gold∆Fish™ .Men er heller ikke på om dagen (12-18) i sommern efter som det er sommer 
Er der blevet en clan/bliver der lavet er jeg frisk på at joine den, jeg kan nok ikke sige så meget om hvornår jeg er på i sommeren udover at jeg nok skal væree det omkring kl. 20 - 23, når ferien er slut er jeg det nok omkring 15:30 - 22 alt efter hvor slemt det står til med lektier og andre skolerelaterede ting
Helt sikkert jeg adder jer loge når jeg kommer hjem så får vi noget op og stå 
Jeg har også loge fået password til en privat server så vi kan træne lidt mod nogen andre klaner…
PS der er en cup i aften hvis nogen er friske