Any Danish teams out there?

(Rausbaws) #1

As the topic says!

(melodicHaven) #2

I hope, need a team to play with :smiley:

(Rausbaws) #3

Vi et par gutter der snakker om at lave en clan, kender du andre danskere der spiller?

(Goldfish) #4

Jeg leder også efter en dansk team. er ikke den mest active spiller højest på dirty bomb 2-3 timer om dagen.(mest om aftenen. er heller ikke værdens bedste spiller men er dog ikke dårlig. (efter min egen mening ;). så hvis der blev lavet et team så er jeg frisk på at joine hvis i da ellers vil ha mig.

(Rausbaws) #5

Vi har det på samme måde, klan kampe skal også ligge i weekenderne pga børn og jobs og den slags…

Hvad hedder du hvis jeg skal add dig på steam?

(Goldfish) #6

Godt at vide:) Mit navn på steam er Gold∆Fish™ .Men er heller ikke på om dagen (12-18) i sommern efter som det er sommer :slight_smile:

(melodicHaven) #7

jeg er skam frisk på noget :smiley: steam hedder jeg azu.villythepooh

(sentimentalDime) #8

Er der blevet en clan/bliver der lavet er jeg frisk på at joine den, jeg kan nok ikke sige så meget om hvornår jeg er på i sommeren udover at jeg nok skal væree det omkring kl. 20 - 23, når ferien er slut er jeg det nok omkring 15:30 - 22 alt efter hvor slemt det står til med lektier og andre skolerelaterede ting

(Rausbaws) #9

Helt sikkert jeg adder jer loge når jeg kommer hjem så får vi noget op og stå :slight_smile:

Jeg har også loge fået password til en privat server så vi kan træne lidt mod nogen andre klaner…

PS der er en cup i aften hvis nogen er friske :slight_smile:

(Rausbaws) #10

Hvad hedder du på steam sentimentalDime?

(sentimentalDime) #11

Jeg hedder Mildcream